W razie pojawienia się problemów z korzystaniem z portalu prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami użytkowników (FAQ - to skrót od angielskiego zwrotu Frequently Asked Questions). Można je znaleźć w dwóch lokalizacjach:
na stronie głównej każdego WebEWIDa:
lub w panelu każdego portalu internetowego WebEWIDa:
PORTAL NARADA KOORDYNACYJNA
Film instruktażowy do Portalu Narada Koordynacyjna:
Ideą Portalu jest umożliwienie branżystom uczestnictwa w naradzie koordynacyjnej za pośrednictwem e-usług.
Aby korzystać z portalu Narada Koordynacyjna użytkownik musi mieć założone i odpowiednio skonfigurowane w systemie konto użytkownika. Konto użytkownika musi być powiązane z branżą lub branżami których użytkownik jest przedstawicielem.
Po otrzymaniu danych do logowania z Urzędu, użytkownik wchodzi do portalu gdzie wyświetla mu się od razu lista spraw powiązanych z jego kontem.
Po wybraniu konkretnej pozycji z listy spraw użytkownik ma możliwość:
-
sprawdzenia szczegółów danej sprawy (1),
-
wyszukania sprawy na podstawie narysowanego na mapie zakresu geometrycznego (2),
-
podglądu, pobrania dokumentacji cyfrowej dokumentu przychodzącego (wniosku), dodatkowo funkcja podglądu pliku dxf (3),
-
podglądu, pobrania dokumentów wychodzących powiązanych ze sprawą UDP (4),
-
podglądu/wrysowania zakresu sprawy (5),
-
podglądu wszystkich stanowisk do sprawy, przekazanych przez pozostałych przedstawicieli branż (6),
-
dodawania/edycji swojego stanowiska wraz z możliwością dodania zakresu geometycznego, które dotyczy opinia (7).
Aby wyrazić swoją opinię na temat uzgodnienia, użytkownik portalu musi skorzystać z przycisku oznaczonego na rysunku numerem 7. Następnie użytkownik powinien wybrać z listy rozwijalnej branżę (oraz czy opinia tyczy się narady głównej czy dodatkowej) w imieniu której będzie wyrażał opinię. Opinia może być wpisana ręcznie, lub wybrana z tekstów zdefiniowanych. Następnie użytkownik musi wybrać w polu "Stanowisko-status", czy opinia jest pozytywna czy negatywna oraz opcjonalnie może narysować zakres do wyrażanej opinii. Po naciśnięciu "Zatwierdź" jest ona przesyłana do systemu i użytkownik może wyrazić kolejną opinię w danej sprawie lub w sprawie następnej po wybraniu jej w oknie głównym portalu.