Przejdź do treści

W razie pojawienia się problemów z korzystaniem z portalu prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami użytkowników (FAQ - to skrót od angielskiego zwrotu Frequently Asked Questions). Można je znaleźć w dwóch lokalizacjach:

na stronie głównej każdego WebEWIDa:

img.png

lub w panelu każdego portalu internetowego WebEWIDa:

img.png


PORTAL NARADA KOORDYNACYJNA

Film instruktażowy do Portalu Narada Koordynacyjna:

Ideą Portalu jest umożliwienie branżystom uczestnictwa w naradzie koordynacyjnej za pośrednictwem e-usług.

Aby korzystać z portalu Narada Koordynacyjna użytkownik musi mieć założone i odpowiednio skonfigurowane w systemie konto użytkownika. Konto użytkownika musi być powiązane z branżą lub branżami których użytkownik jest przedstawicielem.

Po otrzymaniu danych do logowania z Urzędu, użytkownik wchodzi do portalu gdzie wyświetla mu się od razu lista spraw powiązanych z jego kontem.

img.png

Po wybraniu konkretnej pozycji z listy spraw użytkownik ma możliwość:

  • sprawdzenia szczegółów danej sprawy (1),

  • wyszukania sprawy na podstawie narysowanego na mapie zakresu geometrycznego (2),

  • podglądu, pobrania dokumentacji cyfrowej dokumentu przychodzącego (wniosku), dodatkowo funkcja podglądu pliku dxf (3),

img.png

  • podglądu, pobrania dokumentów wychodzących powiązanych ze sprawą UDP (4),

  • podglądu/wrysowania zakresu sprawy (5),

  • podglądu wszystkich stanowisk do sprawy, przekazanych przez pozostałych przedstawicieli branż (6),

  • dodawania/edycji swojego stanowiska wraz z możliwością dodania zakresu geometycznego, które dotyczy opinia (7).

img.png

img.png

Aby wyrazić swoją opinię na temat uzgodnienia, użytkownik portalu musi skorzystać z przycisku oznaczonego na rysunku numerem 7. Następnie użytkownik powinien wybrać z listy rozwijalnej branżę (oraz czy opinia tyczy się narady głównej czy dodatkowej) w imieniu której będzie wyrażał opinię. Opinia może być wpisana ręcznie, lub wybrana z tekstów zdefiniowanych. Następnie użytkownik musi wybrać w polu "Stanowisko-status", czy opinia jest pozytywna czy negatywna oraz opcjonalnie może narysować zakres do wyrażanej opinii. Po naciśnięciu "Zatwierdź" jest ona przesyłana do systemu i użytkownik może wyrazić kolejną opinię w danej sprawie lub w sprawie następnej po wybraniu jej w oknie głównym portalu.