Przejdź do treści

W razie pojawienia się problemów z korzystaniem z portalu prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami użytkowników (FAQ - to skrót od angielskiego zwrotu Frequently Asked Questions). Można je znaleźć w dwóch lokalizacjach: na stronie głównej każdego WebEWIDa lub w panelu każdego portalu internetowego WebEWIDa.

Widok miejsca w którym znajduje się ikonka FAQ


PORTAL NARADA KOORDYNACYJNA

Ideą Portalu jest umożliwienie branżystom uczestnictwa w naradzie koordynacyjnej za pośrednictwem e-usług.

Aby korzystać z portalu Narada Koordynacyjna użytkownik musi mieć założone i odpowiednio skonfigurowane w systemie konto użytkownika. Konto użytkownika musi być powiązane z branżą lub branżami których użytkownik jest przedstawicielem.

Po otrzymaniu danych do logowania z Urzędu, użytkownik wchodzi do portalu gdzie wyświetla mu się od razu lista spraw powiązanych z jego kontem.

Widok okna głównego narady koordynacyjnej

Po wybraniu konkretnej pozycji z listy spraw użytkownik ma możliwość:

  • sprawdzenia szczegółów danej sprawy (1),

  • odświeżenia listy (2),

  • wyszukania sprawy na podstawie narysowanego na mapie zakresu geometrycznego (3),

  • podglądu, pobrania dokumentacji cyfrowej dokumentu przychodzącego (wniosku), dodatkowo funkcja podglądu pliku dxf (4),

Widok okna głównego narady koordynacyjnej z ikonami zaznaczonymi czerwonymi cyframi od 1 do 10

  • podglądu dokumentów z ODGiK'u (5),

  • podglądu/wrysowania zakresu sprawy (6, 7),

  • podglądu wszystkich stanowisk do sprawy, przekazanych przez pozostałych przedstawicieli branż (8),

  • dodawania/edycji swojego stanowiska wraz z możliwością dodania zakresu geometrycznego, które dotyczy opinia (9),

  • podglądu nowych wiadomości w komunikatorze,

  • wejść do komunikatora.

Widok okna dokumenty dla sprawy i wniosku z zaznaczoną na czerwono funkcją umożliwiającą podgląd pliku dxf

Widok okna stanowiska dla sprawy z zaznaczonymi na czerwono miejscami selekcji branży, selekcji narady, podglądy i wrysowania zakresu dla stanowiska

Aby wyrazić swoją opinię na temat uzgodnienia, użytkownik portalu musi skorzystać z przycisku oznaczonego na rysunku numerem 7. Następnie użytkownik powinien wybrać z listy rozwijalnej branżę (oraz czy opinia tyczy się narady głównej czy dodatkowej) w imieniu której będzie wyrażał opinię. Opinia może być wpisana ręcznie, lub wybrana z tekstów zdefiniowanych. Następnie użytkownik musi wybrać w polu "Stanowisko-status", czy opinia jest pozytywna czy negatywna oraz opcjonalnie może narysować zakres do wyrażanej opinii. Po naciśnięciu "Zatwierdź" jest ona przesyłana do systemu i użytkownik może wyrazić kolejną opinię w danej sprawie lub w sprawie następnej po wybraniu jej w oknie głównym portalu.